
- Teacher: Олена Олійник







Курс «Психологія» (загальна, вікова, педагогічна) покликаний ознайомити студентів з основними шляхами, способами, прийомами, методиками отримання інформації психологічного характеру, спостерігати й аналізувати поведінку дітей різного віку; сформувати уявлення про значення загальної, вікової та педагогічної психології для навчання і виховання дітей; сприяти засвоєнню студентами знань щодо "нормативу" психологічних особливостей, які характерні для більшості представників даної культури одного і того ж віку; забезпечити умови застосування студентами вищезгаданих знань при плануванні власної педагогічної діяльності в закладах освіти та у міжособистісних взаєминах з оточуючими.
Мета курсу: озброєння студентів, майбутніх вчителів технічної праці, знаннями теоретичних основ психологічної науки; розвиток професійного мислення; формування практичних умінь і навичок, необхідних для навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління в умовах особистісно орієнтованого навчання.
Завдання курсу:
- ознайомити студентів з основними положеннями загальної, вікової та педагогічної психології;
- психологічно обґрунтовувати найважливіші положення педагогіки й методики навчання та виховання;
- навчити студентів орієнтуватися у власному психічному світі й психічному світі дітей, організовувати роботу з цілеспрямованого керівництва спілкуванням, поведінкою та діяльністю дітей.
- ознайомити студентів з основними положеннями загальної, вікової та педагогічної психології;
- психологічно обґрунтовувати найважливіші положення педагогіки й методики навчання та виховання;
- навчити студентів орієнтуватися у власному психічному світі й психічному світі дітей, організовувати роботу з цілеспрямованого керівництва спілкуванням, поведінкою та діяльністю дітей.

Навчальна мета курсу «Всесвітня історія» полягає у вивченні та інтерпретації історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів та цивілізацій, аналізу спільних рис та відмінностей у їх історичному розвитку, з'ясуванні матеріальних та інтелектуальних досягнень та можливостей людства у минулому, набуття студентами знань про історію і сучасність провідних народів світу, в першу чергу європейських, а також умінь застосовувати знання на практиці.
Головним завданням дисципліни є:
У студента мають бути сформовані такі предметні компетентності:
Хронологічні
Просторові:
Інформаційні:
Аксіологічні:



Курс «Основи філософських знань» є складовою частиною дисциплін циклу професійної та практичної підготовки нормативного блоку. Його вивчення передбачає розв'язання низки завдань фундаментальної професійної підготовки фахівців, зокрема: опанування одним із важливих навчальних професійно-зорієнтованих предметів в системі підготовки вчителя початкових класів.

Метою викладання навчальної дисципліни « Практикум з історії України » є ознайомлення студентів з фундаментальними досягненнями вітчизняної історії, розуміння причино – наслідкових зв’язків розвитку суспільства і уміння їх використовувати у професійній діяльності та всебічно аналізувати історичні процеси, події та факти з наукових позицій їх тлумачення. Дає можливість студентам орієнтуватися в історичних процесах, подіях, фактах, проблем і перспектив історичного процесу, проблем міжнаціональних відносин застосовувати здобуті знання для прогнозування суспільних процесів, аналізувати й оцінювати явища політичного розвитку українського суспільства в контексті світової історії, зіставляти історичні процеси з епохами, вміти самостійно опрацьовувати матеріал, працювати з додатковою літературою, картою, першоджерелами і на основі цього висловлювати та обґрунтовувати власну думку та долучитися до скарбниці мудрості й досвіду, надбаних людством протягом тисячоліть.
Основними завданнями навчальної дисципліни є: : формування історичного мислення, наукового світогляду; набуття навичок науково-історичного аналізу; виявлення логіки та об'єктивних закономірностей історичного процесу; виховання високого рівня культури, громадянської відповідальності, національної гідності, патріотизму.

Мета дисципліни - формування історичної світодості молоді, виховання засобами вивчення історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних, і культурних цінностей.


Метою викладання навчальної дисципліни «Фізична культура» є:
- формування у студента практичних знань, умінь, навичок у галузі фізичної культури і спорту;
- виховання потреби до фізичного самовдосконалення та здорового способу життя;
- засвоїти уміння самостійно використовувати здобуті знання, навички з фізичної культури та спорту для профілактики захворювань, збереження та зміцнення здоров'я;
- оволодіти засобами самоконтролю в процесі фізкультурно-оздоровчих та спортивних занять;
- залучити студента до активного соціального життя коледжу,фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
- сформувати навички в техніці виконання базових вправ.

Мета вивчення зарубіжної літератури – розвиток ключових і предметних компетентностей студентів у процесі читацької діяльності, заохочення до розширення кола читання, осягнення духовної цінності та осмислення поетики літературних творів різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів студентів, усвідомлення ними виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі, виховання в студентів поваги до культурних надбань свого та інших народів, формування творчої особистості громадянина України з високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною життєвою позицією, національною свідомістю.
Завдання вивчення зарубіжної літератури:
- розвиток мотивації до читання творів зарубіжної літератури;
- поглиблення знань студентів про літературу як мистецтво слова;
- засвоєння за допомогою художньої літератури історії, культури, моральних та естетичних цінностей інших народів;
- формування духовного світу студентів, їхніх світоглядних переконань, громадянських якостей;
- утвердження за допомогою засобів художньої літератури національних і загальнолюдських цінностей;
- розвиток умінь вільно спілкуватися в різних ситуаціях, формулювати й обстоювати власну думку, вести полеміку, оцінювати життєві явища та виражати ставлення до моральних, суспільних проблем, відображених у класичних і сучасних творах.
- ведення діалогу із книжкою, досягнення взаєморозуміння й налагодження взаємодії з іншими людьми;
- вироблення вмінь орієнтуватися в потоці різноманітної інформації українською та іноземними мовами, у світі класичної й сучасної літератури;
- розвиток уявлень про вітчизняну перекладацьку школу та внесок її видатних представників;
- розширення обріїв володіння рідною мовою через сприйняття україномовних перекладів художніх творів;
- розкриття значення художньої літератури як могутнього чинника єднання та розвитку української нації;
- використання сучасних цифрових технологій для розширення кола читання;
- формування умінь здійснювати пошуково-дослідницьку діяльність (знаходити, сприймати, аналізувати, оцінювати, систематизувати, зіставляти різноманітні факти й відомості);
- застосування в різних життєвих ситуаціях знань, умінь і навичок, набутих у процесі вивчення зарубіжної літератури;
- удосконалення навичок самостійної навчальної діяльності та самоконтролю;
- розвиток художньо-образного мислення, інтелектуальних і творчих здібностей студентів, а також їхньої емоційно-духовної сфери, естетичних смаків, загальної культури.

ENGLISH





Стрімкий розвиток інформаційного суспільства, зокрема мережі Інтернет, створює нові загрози в нашому житті.
Тож головна мета курсу: донести до здобувача вищої освіти базові правила поводження з персональною інформацією в умах реального зближення фізичного та віртуального світів.


Вивчення курсу сприятиме не лише поглибленню художніх інтересів і смаків, розвиткові творчого мислення, різноманітних вмінь та навичок, а й залученню здобувачів до сучасного світу дизайну. У систем художньої освіти і виховання студентів педагогічних закладів дисципліна «Макетуваня у дизайні середовища» має велике значення як теоретична і практична основа для спеціалізації «Дизайнер інтерʼєру».

Декорування інтер’єру - порівняно нова для незалежної України дисципліна. Вона вимагає від дизайнера базових знань з основ дизайну, типології громадських та житлових споруд, основ композиції, наявних архітектурних стилів та вміння користуватися ними в практиці проєктування. Даний курс надає допомогу студентам у самостійному вивченні функціонально-просторових основ організації інтер’єрного простору, композиційних особливостей, наявних стилів та сучасних стилізацій інтер’єрів.
Метою викладання навчальної дисципліни «Технічна естетика» є ознайомлення з фундаментальними основами технічної естетики та дизайну, формами її прояву і закономірностями розвитку, основними принципами і методами художнього конструювання, набуття студентами знань з технічної естетики, художнього конструювання та ергономіки, необхідних для створення належних умов фізичного, розумового, естетичного, емоційного, творчого життя особистості та розвитку її творчого потенціалу, збереження здоров’я.

Метою викладання навчальної дисципліни «Основи охорони праці» є формування у майбутніх фахівців знань з нормативно-правових і організаційних питань охорони праці, з основ фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії, основ безпеки праці та пожежної безпеки, необхідних у їх професійній діяльності для оцінки відповідності стану охорони праці вимогам чинних нормативів, ідентифікації виробничих небезпек, обґрунтування доцільних заходів і засобів щодо поліпшення умов праці та захисту працюючих, організації безпечного виконання робіт відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик.

Метою викладання навчальної дисципліни «Технічна творчість» є формування технічно й технологічно освіченої особистості, підготовленої до активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного та інформаційного суспільства як майбутніх вчителів трудового навчання.